Safinazzzz Kızlar selam. Taşınma durumumuz var oğluma oda yapacağım stor düşünüyorum aynı zamanda karartma perde de kullanmak istiyorum nasıl oluyor ikisi olur mi fikir verir misiniz?
feyzas Safinazzzz karartma perde varsa stora gerek yok bence tül takın daha iyi. İkeadan aldım ben çok memnunum yatak odasında kullanıyorum
1babyannesi Safinazzzz store karartma kullanıyorum 5 yıldır çok faydası var tavsiye ederim içeriyi serin tutuyor güneş ışığı girmiyor gece gibi hemen hemen cok alıştığım için başka yerde uyuyamıyorum aşırı ışık varmış gibi geliyor tek başına yeterli gelir bence
sedaozan Safinazzzz karartma stor perdeler var bizimde oğlumunda odasında ondan var üzerine de tül perde kullanılıyorum
Safinazzzz 1babyannesi feyzas Daha bişey almadım karartma kesin olsun istiyorum tül düşünmüyorum. Karartma stor olduğunu bilmiyordum. Tek başına yeterli oluyor mu görsel açısından da çocuk odasına güzel oluyor mu
feyzas Safinazzzz valla yatak odasında kullandığım çok şık duruyor taş rengi . Gri beyaz arası bi renk