tultanhanim Kızlar eşimin arkadaşı yarın doğum gününe davet etmiş, kızı 2 yaşına giriyor kargo bekleyemem sizce hangisi?
Bayancorek tultanhanim çocuktan çocuğa değişir bence benim oğlum evcilik ve süpürge hastası ikisi ile de çok güzel oynuyor süpürgeden aldım bende.
CuteBadesMama tultanhanim Ben supururken kizim gelip itekliyor. 18 aylik. Ona su oyuncak Dyson hediye gelseydi en cok ona sevinirdim sanirim :)
biratlas tultanhanim 21 aylık oğlum var ve sürekli hareket etmek istiyor. Eminim doğum günü kızı da yaşı gereği kıpır kıpırdır. Bisiklet ya da scooterı seçerdim ben olsaydım😊
tultanhanim Minii_baby bende scooter yada 3 tekerlekli bisiklet arasında kaldım. Kızım 22 aylık oda onlardan istiyor parkta sürekli ama erken mi bilemedim
tultanhanim Bayancorek bu oyuncaklar o bebekte yok ve hangisi olsa sever tanıdığım kadarıyla Ben scoter yada bisiklet diyorum elim evcilik oyınu olsun diyor kız diye 😅
Minii_baby tultanhanim tam zamanı bence kızım da 2 yaşında motoru var bende diğerini alırdım 2 tercih de güzel
tultanhanim biratlas bende kızımdan bildiğim için öyle diyorum 😅🥰 Peki hangisi sizce ona göre gideceğim 🌸