21aylık iştahlı güzel şekilde yiyordu ama 1 haftadır doğru düzgün yemiyor diş çıkarmıyor hasta da değil sıcaklardanmı acaba bu sefer de aç kalıyor diye üzülüyorum ama yedirdiğim zaman mutfağa götürüyorum istemiyor ağzını açmıyor bu sabah 6 da kalktı sadece yumurta yedi ve 1bardak karadut özü içti öğlen oldu birşey yemedi 1haftadır böyle sabah erken saatte kahvaltı yapıyoruz onuda az yiyor araöğün meyve yiyor öğlene yemek hazırlıyorum yemiyor akşam 4-5 kadar öyle duruyor ozamnda bi kaç kaşık yiyor gece yatana kadar da asla istemiyor ağzını açmıyor tükürüyor niye böyle oldu anlamadım geri iştahı nasıl gelicek napmam lazım sevdiği şeyleri de yapıyorum ama istemiyor