ttg Kızlar bebeğimin kılo alımı cok ıyıdı ama bu ay az almıs cunku meme reddi yasadık emmek istemedi o surectede sutum azaldı mama başlasam mı acaba oyle dusunuyorum ama bilemedim
onefinemom ttg alt sınır 600 gr diye biliyorum . Eğer o kadar aldıysa bence gerek yok gibi (tabi profesyonel olmayan yorumum 🥲) ama daha az aldıysa verebilirsiniz bence bir zararı yok sonuçta. Ama meme reddini yeni aştıysanız biberonla vermenizi tavsiye etmem 🥺 süreci tekrar yaşamayın
minikelanur Bizde meme reddi yaşadık 450gr anca almış saatli ve ölçülü beslediğim için doymama gibi durumu yok emmese bile sağıp verdim doktorla minyon olduguna karar verdik saatli beslemeye devam her cocuk kilolu olucak diye bir şey yok sağlık önemli 🫠