Kızım birkaç gündür sağ memeyi emip kendini geri atıyor ve ağlıyor. Sola koyunca daha sakinleşiyor ve emiyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Bir de emzirdikten sonra 15’er dakika kadar sağdım iki memeyi biberonun dibi bile kapanmadı. Üç buçuk aydır sadece anne sütüyle besleniyordu. Sütüm mü azalıyor? Sebebi ne olabilir