2bebislianne_ bizimki mahalle arasında bir yer, çok da memnun değilim zaten biraz avm oyun alanına çocuğunu bırakmışsın gibi oluyor. Ebeveyn almıyorlar içeri. İçeride ne yapıldığını göremiyorsun. Bi düzen disiplin göremedim. Bu biraz rahatsız etti beni yeni yer arayışındayım o yüzden. Miniğimle yaşamı görüyordum instagram açıkken, fiyatı makul geldi