deniz-44 Aniişler kimler cerazette ile korunuyor ben 8 aydır korunuyorum adetim hiç gelmiyor sizlerde durum nasıl acaba
Tunaveannesi16 deniz-44 bende kullanıyorum benimde öyle maksimum 2 gün sürüyor leke leke gibi. Doktorum normal demişti zaten kullanmaya başlamadan önce kesilebilirsin ya da az az gelir demişti benimde öyle oldu 2-3 gün az az gelip bitiyor