Kizlar nasıl konsept yapıcam bilmiyorum.Esimden ayrıldığım icin cok masrafa da girmek istemiyorum vede cagiracak kimse de yok annem babam abim yengem ve yigenlerim olur büyük ihtimalle.Konsept ne yapsam bilemedim.1 yaş doğum günü insaat konsept yapmistim cok kisi gelmişti 2.yas doğum günü de kahve tonlarıni konsept yapmıştim 3.yas bulamadim yardımcı olur musunuz hatira ve ani kalsin diye konsept yapmak istiyorum.