Eşim hastaneye gitmiş doktoru 3 lif yirtilmis kapalı diz ameliyatı olman gerekiyor demiş çok üzüldüm çünkü daha önce de trafik kazası geçirmişti ve yine aynı bacağına 20 dikiş atılmıştı canı çok acımıştı kıyamiyorum bu kapalı ameliyatı geçiren var mı iyileşme süreci ne kadar acaba ağrısı dizisi falan nasıl