ikraleyla35_ Selam kizlar kızımın doğum günü 21 Eylül’de İstanbul’da yaşıyoruz sizce nasıl bir doğum günü yapabilirim ilk çocuğum ve onu tam 5 yıl bekledik🥹 maddi durumum çok iyi sayılmaz fikirlerinize ihtiyacım var??💕💕
daisyyy ikraleyla35_ Ben anı kalması amacıyla sadece fotoğraf çekindim, zaten şuan doğum günü vs pek anlamıyor nasipse 2.yaşında kutlayacağım.Hiçbir masrafım olmadı çekim,pasta vs herseyi kendim yaptım. Trendyoldan uygun fiyata one yazılı dekoratif ürünler,flameler,balonlar alıp kendi zevkinize göre dekor edebilirsiniz. Aile büyükleri bıkac çeşit pasta kurabiye oldu bitti 🦋
binnur64 ikraleyla35_ gurbette olduğumuz için büyük kutlama yapmak istemedim, trendyoldan ufak süs aldım kendim pasta yaptım o şekilde kutladık
Mnli ikraleyla35_ benim maddi durumum iyi ama yine de 1 yaşı kendi aramızda kutladık bir yaşı kalabalık kutlamak çocuğa eziyet oluyor uyku saati şaşıyor 1 yaş atağının başlangıcı anne stres oluyor yoruluyor çocuğa yansıyor vs vs senelerce de organizasyon şirketinde çalıştım 1 yaşı büyük kutlamayı hep saçma buldum biz evde şu şekilde kutladık çekirdek ailemizle
kasimonbes ikraleyla35_ 1 yaşı yaptım ama pişmanım ya sonrası hastalıktı bir şey yutmasıydı derken hastanede geçti aylarca. 2 ye girecek sadece fotoğraf çekimi konsepti yapacağım. 3 4 de zaten aklı yerinde olur arkadaşlarıyla kutlar
Asumanttt Asumanttt partikralcom sayfasında çok uygun fiyatlı konseptler de var ben böyle duvarı balondan çiçekler yaparak süsledim çok beğendim sizde o sayfaya bakabilirsiniz 🥰
daisyyy Mnli Kesinlikle katılıyorum kalabalığı mı ağırlayalım,çocukla mı ilgilenelim çok yıpratıcı oluyor.Hele benimki gibi anneden başkasında durmayan bir bebekse…
biratlas ikraleyla35_ kızım olsa kesinlikle papatyalı bir konsept yapardım. Hem dekor olarak da kolay yapılır. A4 kağıda bile çizim kesip duvarlara yapıştırabilirsiniz. Beyaz ve sarı balonlarla çok güzel papatya şekilli süsler yapılabilir. Bebişe beyaz bi elbise, papatyalı taç ya da toka da çok yakışır 🥰 şimdiden doğum günü kutlu olsun😇
Mnli biratlas ben de tam papatyalı konsept yaptım evde ben eşim abisi kutladık papatyalı elbisesini ve tacını 1 aylıkken almıştım doğum gününde giydiririm diye 😂
2AngelMom Biz kendi aramızda kutladık çünkü akrabalardan haz etmiyoruz 😄 yiyip içip arkadan konuşan tipler kimse kusura bakmasın kimseyi doyurmakla memnun etmekle uğraşamam 😄 Kendi aramızda güzel bir kutlama yaptık 1. Derece akrabalar işte anne baba kardeş vs ile Kızıma 1 yaş çekimi yaptırdık yemeğe gittik çokta güzel oldu kimse gelip nazarını pis gözünü değdirmemiş oldu. 🌸
biratlas Mnli çok güzel olmuş 🥰 kız çocuğu anneleri bu konuda da şanslı ☺️ ben de oğluma ayıcıklı bir konsept hazırlamıştım ilk doğum gününde. Erkek bebekler çiftlik ve patron bebek teması ile sınırlıydı 😅
Mnli hanimhatun balonları amazondan aldım ama trendyolda falan da var papatya folyo balon yazacaksınız pipetle şişirdik aynı şekilde pipetle indirdik çöp de olmadı yarın öbür gün mesela peri konsepti falan yapsam başka balonların arasında bile kullanılır masa örtüsüne koyduğum bannerı le mabellenin internet sitesinden almıştım ordan papatyalı tac da aldım kızıma çiçekleri de eşim kızımıza yollamış doğum günü çiçeği 😊
Mnli biratlas oğluma da ilk doğum gününde çiftlik ikincide ayıcık zincir balonun aralarına ayıcıklar saklamıştık üçüncüde iş makinaları 4. De marvel yaptık marvelı kendi seçtiğini söylememe gerek yok heralde 😂 yoksa ben marin okyanus uzay falan giderdim bu sene muhtemelen icardi ister some erkek çocuğu problemleri 😅
Coynes Benimde kizimin dogum gunu 3 eylulde burda kiz kardesim var konu komsu var ama gerek yok diye düşünüyorum Seker hamurundan yapılan pastalari nerde bulabilirim acaba