Rumeysa34 Kızlar bebeğim 32 haftalık doğdu başında çok şükür sarılık yaşamadık şuan 38 günlük bugün rengini sarı gibi hissediyorum acaba sonrada sarılık olurmu böyle bir durumla karşılaşan anneler varmı biliglendirir misiniz
NurrC Rumeysa34 biz 55 günlükken doktora gittiğimizde uzamış sarılık var gibi demişti baktı tahlile birşey çıkmadı. Olabiliyor canım. Ama gözlemle mesela kilo alıyormu sürekli uyuyormu kafasını tutabiliyormu hepsi sarılıkta etkili