Kızım 3 aylık , 2 gündür huzursuzdu atak dönemi diye düşündüm emerken falan memeyle kavga ediyor resmen , biraz önce kulağında büyük bir kir çıktı normalde her gün duş alıp temizlerim daha sonra parmağımla kulağını ovaladım gözlerini kapattı hoşuna gitti galiba ağrıyor diye belki ağrısını indirdi aynısını diğer kulağa yaptım tepki vermiyor sizce kulak ağrısı mı var yoksa öyle tesadüf mü oldu 🤦🏼♀️🙁