Oğlumu Devlet kreşine kayıt ettirdim dün kayıta gittiğimde sadece 2500 TL kitap ücreti istemişlerdi şimdi telefonla arayıp 2021 doğumlu olduğu için öğle uykusu yapmak zorundaymış onun için yatak parası olarak ayriyeten 1500 TL ücret talep ettiler dün size söylemeyi Unuttuk dediler şahsen bana çok saçma geldi okulda yatak yok mu da yani yatağa para veriyoruz veya benim oğlum okuldan çıktığında o yatağı bize geri mi verecekler şaşırdım doğrusu sözde devlet kreş ama daha başlamadan bir sürü para çıktı cebimizden🤦♀️