Nurdan25 2 buçuk yaşında bir oğlum 6 aylık bi kızım var 15 gün günüm geçti çok korkuyorum hamile olursam naparım 🤭
AhmetAras Nurdan25 Bende 20 gün gecikti 2 kere test yaptım çıkmadı emzirirken olabilir ya bende çok korkmuştum bebeğim 1 buçuk yaşında ☺️
Ikram Nurdan25 bebelerin cok kucuk iyi dusun .s.s keske korunsaydnz ama emzryosn pek sanmam hamile olcgni ben 7 ay olmamstm adet
Nurdan25 Oglumgoktug ay inşallah eşime söyledim hemen aldıralım dedi öyle bişey olsa asla kıyamamda olan bana olur 😢
Tazeeannelik Benimde bu ay 7 gün geçti bende test yaptım çıkmadı sonra adet oldum bide benim hiç gecikmzdi neden böyle oldu anlamadim ama sizin normal gibi cok olmamıs doğum yapalı emziriyorsanız normaldir ben emzirmiyorum
Merveerenn Nurdan25 canım benim de bu ay 5 gun geçti ben de korktum ne yalan söyleyim ama Rabbim verseydi tabiki de doguracaktim korkma