kmslbusra Merhaba kızlar kızım tam 18 aylik oldu bingildagi tam kapanmadı çok az aciklik var sizin bebeklerinzin kaçıncı ayda kapandı acaba
kmslbusra Minel-inannesi peki doktor bisey dedimi acaba kan tahlillerinede bakıldı herseyi normal cikti ama 18. Ayda kapanması lazım diyorlar
Minel-inannesi kmslbusra telas edilcek bisi olmadigini 2yasina kadar kapancagini, gelisiminin gayet iyi oldugunu soyluyolar.
Elifelam Bu konuda en uç biziz sanırım. 26 aylık kapanmadı sonuçları vitaminler çok iyi. Gelişimi de çok iyi bu yüzden doktor bekleyelim dedi. Ama ben kafayı yemek üzereyim