aysekilic Ben 3 yıl önce evlenedim şimdide çocuğum oldu ve saçlarım çok dökülüyor eşimde saçımı kesmek istiyor nasıl yapmalıyım sizce bilmiyorum nasıl kesecek ben onunkini kesmiştim
Besraesin aysekilic yanlış anlamayın çok saçma geldi kuaföre gidp kestiririm hayatım bayan sacı zor vs deyip kuaföre gidebilirsiniz veya ucundan aldırıp hevesı kırılmasın diye daha sonra duzelttirebilirsiniz
oglumubeklerken aysekilic kuaföre gidecek olsanız da burda bu postu atacak miydiniz acaba nasil olucak diye çünkü aynı şey ha kuaföre gitmişsiniz ha kuaför olan eşiniz saçınızı kesmiş ne fark var bizden nasıl bi yorum bekliyorsunuz
KuzeyinAnnesi03 aysekilic evet çok dikkat eder bana kalsa daha da kısa yaparım ama o çok kısa sevemdigi için kendine göre ayarlıyor 😂😂😂
onefinemom aysekilic benimki kuaför olmadığı halde ben hamile iken kestirmiştim eşime 😄 ilk kez saç kestiği için sonrasında kendim düzeltmem gerekmişti ama süper aktivite bence -ki eşiniz kuaförse mis gibi işte kessin 🥺
Benoyleuygungordum__ aysekilic Kız eşin kuaför ve saç kesimi yapmasına güvenmiyor musun 😂 Aboww 🥹 Eşine giden müşteriler napsinn o zamann sen böyle diyorsann 😂
binnur64 aysekilic benim eşim kuaför değil 3 senedir o keser saçımı. sizinki bide kuaförmüş kestirmeme sebebiniz ne ki?