minnosunannesi06 öncelikle korkutmak istemem. 20’likte değil de kök dişte başıma geldi. Yalnız benim şöyle oldu. Çektirmiştim dişimi 10 sene kadar önce. Sonra hamile kalmaya niyetlenince bi dişçiye gittim gebelikte diş işlemi olmaz diye önceden yaptırayım dedim. Röntgen çektiler ve koca bir kök. Önceden çektirdiğim dişte. Ne ağrı yaptı ne hissettim o süre zarfında. Ameliyat dediler. Haftasına ameliyata girdim çok zordu mahvoldu. 2 buçuk saat ayık ve ağzım açık şekilde. 10 sene içinde benim diş köküm çene kemiğime kaynamaya başlamış ama o yüzden zor oldu. Biraz daha çekemeseydik çeneden açıp o şekilde alacaktık dedi doktorlar. Yani senin öyle olmaz elbet benim zaman geçtiği için oldu, o yüzden söylüyorum hemen çektir 🙏