6 ay 10 günlüğüz. Görünüzde diş yada damak yarılması yok. Gülünce diş yerleri beyazlıyor bir de hafif damakları kabardı. Ama şu sıralar çok huysuzlanıyor. Kendini kasıyor uyumuyor neşesiz böyle. Geceleri saat başı hatta bazen yarım saatte bir ayakta.. Aklıma diş geliyor ama dediğim gibi görünürde bir şey yok. Henüz damak yarılmadan bu kadar huysuzlanır mı ? Sizin dişler ne zaman çıktı? Daha dişimize ne kadar var bilmiyorum ama inşallah çabuk çıkar..