Deletedmom_1111 ikiprensesbebiss ay valla normal de anlatmam ama içim kötü oldu belki bilen vardır diye anlattım yorumlayabilen ben ilk uyandı herhalde dualarım kabul olcak Allah nasip edicek yüreğim kalbim rahatlasın diye gördüm bu rüyayı diye düşündüm
smytpl Deletedmom_1111 evet sordum tam bilmiyorum ama kötü değildir dedi iyi bir haber olduğunu düşündüğünü söyledi altından dolayı.Genelde dedikleri çıkar bu arada🌸
smytpl Deletedmom_1111 evet evet korkma kötüyüde çağırma iyi düşün hayra yor ve olacak güzel gelişmeleri bekle😙