1babyannesi çok üzüldüm,sizi anlıyorum biz de sizin gibi zorlandık. Ama tek konunuz maddiyat ise lütfen iyi düşünün. Borç harç bir gün biter, şimdi olmasa çocuğunuz kreşe başlayınca siz de çalışırsınız biraz toparlanır. Öğretmenim, anne babası ayrı çocuklarımı biliyorum. Tabi ki evlilik yürümüyorsa saygı sevgi yoksa o evlilik bitmeli ama maddiyat ise lütfen iyi düşünün.
Bir de hayat o kadar zor ki şu anda, insanlar burada postlarda görüyorum geçinemem diye ayrılamıyor. Ayrılınca maddiyatınız düzelecek mi aileniz mi yardım edecek