Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama artık nefesim daralıyor şu yaşanılanlardan. Her şeyi insanlara çok görüyorlar. PayPal, booking, uber, Instagram.. insanlar neyi seviyorsa yasaklıyorlar. Sürekli vergi geliyor. Yurt dışından daha ucuza almaya çalışalım ona da vergi… yurt dışına tatile gidelim hemen harac kesiyorlar zaten arabayı demiyorum bile bir araba bize iki arabada onlara alıyoruz alırken ve hala bu insanları alkislayabilen insanlar var en üzücüsude bu… Allah sonumuzu hayır etsin.