tebaa Arkadaşlar 2aylık bebeğime sabah 07:40’ta verdim sonra vermedim sanıp saat 11:10 da tekrar verdim bir şey olur mu ne yapmam gerekiyor
aysegul_my tebaa bişi olmaz tek seferden belki bugünlük uyku rutinini bozabilir ama bende bazen 2 gündür vermedim die 2 doz veriyorum bazen sıkmadı zannedip bida sıkıyorum