Kızlar dün aptamil pregomin e başladık alerjiden dolayı aslında genel olarak rahatladığını hissediyorum bebeğimin 46 günlük tadı biraz kötü evet ama diğer mamaya göre içim konusunda pek fark yok bunu da içiyor ama içtikten sonra kusuyor başına gelen var mı korkuyorum ki yaramayacak kilo alamayacak diye anne sütü emmiyor sadece mama ile devam ediyor tavsiyeniz kullananlar var mı kusması devam eder mi alışır mı