İstanbul’dan tatil için Didim’e geldik 2,5 aylık bebemizle. Stresten mi hava değişiminden mi bilmiyorum kaka yapamadı 7 gün. Didim’de bir hastanenin aciline geldik lavman yaptılar çıkardı rahatladı. Ama sonra yine yapamamaya başladı. 2. gün olunca başka özel hastaneye gittik. Doktor şaka gibiydi gerçekten.
7 gündür kaka yapamıyor dediğim halde bizden kaka tahlili istedi, yapınca getirirsiniz diyor. Doktor bey zaten sorun yapamaması diyorum. Bekleyeceğiz diyor:)
Tam sinirime hakim olmaya çalışırken demesin mi “yapmış da siz görmemiş olabilir misiniz “ diye. Sinirden adama ne diyeceğimi şaşırdım. Ciddi mi soruyorsunuz bu soruyu dedim.
İnanılır gibi değil!!!