tebaa Arkadaşlar 2aylık bebeğime sabah 07:40’ta verdim sonra vermedim sanıp saat 11:10 da tekrar verdim bir şey olur mu ne yapmam gerekiyor
Happybaby06 tebaa bebek 4 aylıkken çok öyle unutup verdigim oldu birsey olmamıştı sürekli yapsan belki değerlerinde artma olur ama içinde antibiyotik yok sonuçta sıkıntı olmaz diye düşünüyorum