Merhaba kızlar sanırım 3 aydır bu durum böyle sesi hep çatallı çıkıyo 3 ay önceki videolarına bakıyorum çok net yumuşak bi ses tonu var şimdi ise böyle çatallı geliyor. bağırarak konuştuğunda sesi netleşiyo genelde ama normal konuşunca çatallı doktora götürdüm alerjisi var oğlumun ondan oluyodur dedi bilemedim ses tellerinde bi sorun olabilir mi? Sizin bebişlerde var mı bu durum ?