Goktugmom_ Ben Türkiye ’de yaşamıyorum. Ama çok üzülüyorum. Eskiden 700lira kiraya oturuyordum. İstanbul gibi yerde. Maaşım 2500liraydı. Herşeye yetiyordu. Şimdi fiyatları duyunca şoka giriyorum. Alım gücü azaldı. Kirada oturan çoçuğu olan asgari ücretle nasıl geçinsin. 🥲Eskiden iş imkanı da iyiydi dışarısı güvenilrdi. Bir ülke nasıl uçuruma yuvarlanır resmen onu izliyoruz. Keşke eski zamanlara dönse. Herşey ne kadar güzelmiş. Mazlum geçim derdindeyken onlardan çalıp, lüks şatafatlı hayatlar yaşayanlarında Yanına bırakmasın inşallah.