sebebibelli zehra1509 canım arko krem varya yeşil beyaz kapaklı küçük tüp şeklinde onu kullan iki gün hem geçer hemde o ıslanınca pişige şu geçirmiyor çabuk iyileşiyor
Bayancorek zehra1509 olmuş pişiği geçirir evet, içinde çinko olduğu için sık sürmüyorum pişik olunca sürüyorum hemen geçiriyor fazla olsa bile.
livanurvealpinannesi61 zehra1509 evet çok iyi ben kızım doğduğundan beri kullanıyorum. Sadece sudocrem iyi geldi