aybarssmom_ rutin oluşturmak en önemlisi😊 kendinize göre bir rutin ile uykuya geçişi sağlayın. Mesela ben oğlumu üçüncü aydan bu yana aynı şekilde uyutuyorum. Tabi diş çıkınca fırçalama falan da eklendi gece rutinine🤍
Sekiz olduğunda saat yemek fasli bitmiş oluyor. Maksimum bucuga sarkar. Diş fircala, kitap oku, pispis eşliğinde uykuya geçis. Bazen kendisi uyuyor bazen destek istiyor. Ben her zaman yanındayım, her istediğinde desteklerim🥰 ne olursa olsun çocuğumu 9:30 da yatırıyorum. Dışarda geziyormusum, oturmaya gitmişim vs no nooo😊 sırtını sıvazlayarak uyutmaya alistirdim. Muslini de uyku arkadaşı edindi. Muslini olmazsa uyumuyor tabi.