aylizbebe doktorumun önerisi ile sabah 8 kahvaltı, 12 çorba yada yemek , 4 te meyve 8 de yoğurt veriyorum genelde acikmiyorlar ama aralarda da emiyorlar yada mama iciyorlar gece tek beslenme olacak dedi ama benim bebeklerim hala 2 saatte bir kalkıyor 😂