Elizia14 Sizlerin ne zaman geldi hala adet olaamadım çok gerginlik var üstümde olsam da spiral taktırsam 🥶
oykumMom Elizia14 ben ilk 3 ay olmadım sonra oldum ama 1 sene normal diyorlar ablam da olmamıştı baya ama spiral taktırmıştı
momsipek Elizia14 ay iyi mi kötü mü bilmiyorum 40 ım çıktıktan 29 gün sonra adet oldum 😕 ben de buna sıkılıyorum siz tam tersi
momsipek Elizia14 ben neden oldum ki ne gerek vardı demiştim üstelikte emziriyorum sıcak kan ter sürekli kucak isteyen bir bebek 😥
momsipek Elizia14 hiç gerilmeyin Benim doktorum 2 seneye kadar olmayabilir olup düzensiz olabilir normal demişti sonuçta sezaryen ile rahim travma yaşıyor tamamen iyileşme süreci de 2 yıl