Alyakuss_ Her gün evi silip süpürüyorum toz alıyorum istisnasız her gün. Hatta bazen günde 2 3 kere süpürdüğüm oluyor tek çocuğum olmasına rağmen. Bazen bu kadarına gerek varmı diye düşünüyorum ama elimde olmadığı için sürekli bu şekilde devam ediyorum yoruluyorum hemde çok. Eşim eve geldiğinde bazen çok bitkin oluyorum o da bu duruma kızıyor fazla abartttığımı düşünüyor
Bayancorek Alyakuss_ evet yapmayınca içim rahat etmiyor çünkü, her gün süpürürüm, bir de robota süpürüp sildiriyorum gün aşırı, kendim 2 günde 1 silerim. Tozlanmıyor evim, rahat battığı için yapıyorum yine de bir geçerim şöyle bez ile. 🫶🏻
[silindi] Alyakuss_ Mutfak ve salona her gün dikey süpürge, haftada birde genel temizlik için büyük süpürgemi çalıştırıyorum.
Zehra95 Alyakuss_ hergun evi supuruyorun ama 2 3 günde Bi siliyorum o konuda biraz usengecim hali kaldırıp koltuk çek felan
milletsanakanalizemiolacak Alyakuss_ bebekten bu şekildeydim bende şuan süpürge yapınca ohaa evim tertemiz oldu diyorum
Honki_Ponki Alyakuss_ valla öyle ev işi nankör bende hergün günde iki üç defa süpürge actıgım oluyor dün acmadım gündüz ama akşam actımgezmeden geldim gözüme pis göründü ev yatmadan bi süpürdüm şimdi gene pis geliyor ev gözüme ev kadını olmak ne can sıkıcı 😒
hanneinci Alyakuss_ robot alın gerçekten bende sizin gibiydim evi sil şupur yoruluyordum hergun hergun sağolsun robot surpuruyor hafta da bı diğer süpürge ile yorulmuyorum en azından şimdi alıştım heralde artık zamanımı farklı yerlere yonlendiriyorum
merrv26 Alyakuss_ bende günlük süpürüyorum ama hergün silmem yerleri toz alırım genel olarak tv ünitesi pormanto gibi
lidokain Alyakuss_ her gün mutlaka süpürür toz alırım ama yerleri haftada iki silerim çünkü evimin her yeri halı kapli ya oğlum yeni yurudugunde kayıp düşüyor diye uzun uzun halılar kestirdik
NmalkoC Alyakuss_ ben geceleri oğlumu yatırdığımda mutfak dolabı banyo her gece temizlerim silinecek yerleri silerim sabahta kahvaltı sonrası yeri süpürür silerim birde akşam yemeğinden sonrada mutlaka süpürge yaparım gerek varmı yok aslında gerçekten kendimizi yıpratıyoruz başka birşey değil ama alışkanlık malesef
Dilaylaa Yani bence aşırı abartı her gün süpürme olur da silme toz olma olmaz zamanım kıymetli temizliğe harcayamam önce kirlensin tozlansın öyle yaparım 😂
2lokummannesiii Alyakuss_ her gün robotu çalıştırıyorum genelde koltuk yatak altları için. Ben dysonla özellikle halıları süpürüyorum. Her gün toz alırım. Yerleri her gün silmiyorum ama. Bende çok yoruluyorum 2 çocukla.
rainayaz Alyakuss_ hergün süpürüyorum sağolsun oğlum temiz kalmasına izin vermiyor 😂 2 günde 1 siliyorum tozu da hergün alıyorum çünkü elleri her yerde 🥹
tubasd Alyakuss_ hemen hemen hergun supururum supurmedigim günlerde olur isim olur yorgun olurum çocuklara planım olur vs hergun hunharca temizlik yapmak israf gibi geliyor bana hem zamanımın hem canımın israfı
Sssss1515 Alyakuss_ bende hergün mutlaka süpürüyorum hergünde ıslak mendillerle siliyorum ve toz alıyorum haftada 1 de detaylı silme toz alma yapıyorum