Gulten27 Kizlar 12 günüm geciyo hamilelik yok hap kullanıyorum ama hala adet olmuyorum neden çok can sıkmaya basliyo artık benim gibi olan varmı emziriyorum burada
Zehra95 Gulten27 etkileyen çok faktör var stres enfeksiyon havalar vs cokda endişe ediyosan bi kontrol ol doktora
merrv26 Stres yapmamaya bak herşey etkiliyor malesef benim son döngüm 78. Günde geldi biraürü ilaç vs kullnmıştım radyasyona felan girmiştim herşey etkiledi
Gulten27 Zehra95 daha dün göründüm canım bbisey yok dedi duphaston diye bı adet söktürücü verdi de onu kullanıyorum bana hapi kullan hemen olursun dedi ama gelen yok hala