Kızım 10 aylık fakat şu zamana kadar asla ek gıda almadı sadeve anne sütü ve aşırı reddediyor herşeyi blw yöntemiyle eline verdiğimde yiyor iki üç parça onun dışında kaşıkla ağzına bişey götürdigimde asla açmaz ağzından atar ne yapacağımı şaşırdım artık yapıp yapıp çöpe döküyorum yazık günah yeni doğan gibi de sürekli emmek istiyor bişey yiyemedigi için de hemen acikiyor bu durum beni fazlasıyla yoruyor var mı böyle anneler nasıl bir yol izlediniz bebeğiniz nasıl yemeğe alıştı bence her türlü yöntemi demiyorum fakat kızı hiçbir şekilde yemiyor defalarca doktora da gittim kilosu boyu iyi olduğu için bir şey yapmıyorlar elbet yer diyorlar ama yemiyor hiçbir şekilde hiçbir şey yemiyor günde bir öğün bile yese şükredeceğim ama yemiyor varsa etkili bir çözüm bana da önerebilir misiniz sevgili anneler