dorukender benim bebegım iki aylıkken piyanolu müzik halısıyla oynuyordu. Yani bakıyordu oyuncaklara. İnceliyordu onları. 4 aylık oldugunda dönmeye de basladıgı için oyun halısının plastik kısımları tehlike oluşturdu. Kafasını tam kontrol edemıyordu. Çarpar diye kaldırdım. tummy time yaparken zeka kartlarını inceliyordu. 4 aylıkken cıngıraklarla cok oynadı. Hışırdayan bez kıtaplar var onları cok seviyordu. Müzikli çıngıraklarla oynadı. Diş kaşıyıcı veriyordum. Pusete asılan oyuncaklar var onları da denyebilirsiniz. Su matını çok seviyordu. Hışırdayan oyuncakları çok sever bence, su matını da sevebilir.