onefinemom 1anne1bebek___ benim tüm beyaz eşyalarım bosch, çok memnunum valla hiçbir problem yaşamadım 😄
yenimelekk 1anne1bebek___ merhaba siz yazali bir ay olmuş ankastre setinin almissinuzdir artık galiba su an bende araştırıyorum ne marka model aldınız memnun musunuz acaba
1anne1bebek___ yenimelekk merhaba Thor marka aldım Teka güvencesi ile aynı zamanda alman markası daha kullanmadım henüz çünkü taşınmadım umarım güzeldir