Merhaba hanımlar, oğlum uykuyu seven bir çocuk ama yaklaşık bir, bir buçuk aydır geceleri yarim saatte bir gözleri kapalı şekilde donmeye başlıyor bildiğiniz yatakta depar atıyor ve gözü kapalı ağlamaya başlıyor. Sadece sallarsam kucağıma alırsam sakinleyip uyuyor ama bu yaklaşık 15 dk sürüyor yani tam 15-20 dk uyutmaya çalışıyorum. Tam yarım saat sonra aynı şekilde yine uyanıyor. Su ana kadar 8 disi çıktı. Hala da elleri hep ağzında ve salyası çok. Gun içinde oyun oynar kendi kendine çok ağlamasi yok . Sallanarak uyur gece beslenmesini de 2 kere yapar. Gündüz uykularını da bazen 2 bazen 3 kere yapıyor gece de bazen 9 bazen 9.30 bazen de 10 da gece uykusuna geçmiş olur. Bana söyler misiniz nerde yanlış yapıyorum?