Allah olmayana nasip etsin inşallah ben kendi evim olmasını çok istiyorum. Acaba kredi çekip şimdi almak mı mantıklı yoksa biraz daha birikim yapıp sonra almak mı? Sonra faizler düşünce evler yine yükselecek diyorlar. şimdi faiz yüksek ama sonra yapılandırılabiliyormuş