7.ayda başlayıp hala devam eden bir ayrılık kaygımız var. Kızım 24 ay 21 günlük şuan. Lavaboya bile yollamıyor beni kapısında ağlıyor. Gideceğim zamanlar çizgi film açıyorum normalde çok sever izlemeyi ama böyle bir zamanda ondan bile vazgeçebiliyor. Çok yoruldum gerçekten ne yapacağım ben 🤦