nurgr61 geceleri 3 3 buçuk saatte bir emiyor ne kadar emiyor bilmiyorum gündüzleri de 2 2 buçuk saati buluyor 17 gün küvezde kalmıştı küvezden kalma sütlerimi veriyorum her gün 1 poşet dün 140 ml koyup verdim 10 ml ağzından dökülmüştür biberonda da 30 ml kadar kaldı sanırım 100 ml içti 57 günlük normal mi az mı çok mu bilmiyorum ama emerken kaç ml süt içiyor bir fikrim yok ama gayet güzel gidiyor kilo alımı