Bahar1425 dfkrblt ben gazı için almıştım hiçbir değişiklik yok 200 TL de para verdim. Orjinalini aldım. Keşke faydası olsa da parası hiç önemli değil.
Ilkem0909 dfkrblt bn kullanıyorum memnunum ıkı dış çıkardı ıkısını de farketmedim bile 😊 az bı huzursuzluk oldu ama sadece o kdr ateş salya kulak agrısı hıc bısı yasamadık şükür
Yunusilann Bahar1425 biz orjinalını 700 e almıştık eminmisnz orjinal olduğundan. Ayrıca gaz için değil diş huysuzluğunu dindirir salyasını keser orjinal olan bütün kehribarlar işe yarar bizimki yaradı yani
Beyza_osmanaras Çok iyi geliyormuş kehribar taşı ben kullanmadım ama tanıdığın bi kadın söylemişti faydası olmus
Yunusilann Gamzebysl yo bizim varda acaba siz ne kadar aldınız burda bi arkdş 200 demiş bizde 700 civarı aldık kazıklandık mı acaba 😂
Defnegunes Gamzebysl mardindeyim burda çok meşhur kehribar vs. Sertifikalı orijinal olmasına rağmen o kadar pahalı değil kuzum. Kullanan arkadaşlarim da faydasını gördü burdan alanlar