smnbr resmi gazetede gümrük kanunu düzenlemesi var Yurtdışı sitelerinden yapılacak alışverişlerde ek vergi var Daha dün temu ya heves ettim, acaba alsam mı dedim😂 Nasıl oy verenler mutlu musunuzzzz
Kizarmisdondurma smnbr Ben 500 ₺ lik aldım 200 vergi vardı Aldığım şeyler asla 700 etmez Dandik Gelsin vergi de böyle dolandırılmayalım 😁
NariNariKiminYari smnbr insanlar ucuza alışveriş de yapmasın. Yakında giydiğimiz dona da karışılırsa hiç şaşırmam
smnbr burcuderen Mevzu temu dan alışveriş yapıp yapmama hikayesi değil Temu harici yurtdışı odaklı pekçok site var zaten Mevzu, vatandaşın alacağı üç beş parça üründen dahi vergi alabilmek Keşke aynı hassasiyeti büyük şirketlere de gösterseler Vergi altında ezilen maalesef sade vatandaş oluyor
Deletedmom_110 burcuderen yaptım 1 ay önce baya uyguna geldi ama daha yapmam vergi çok Türkiye’den alsam hemen hemen aynı para
NariNariKiminYari Kizarmisdondurma siz dikkatsiz alışveriş yapmışsınız. Ben hep yurtdışından alıyorum ve aldığım ürünler gayet kaliteli
Kizarmisdondurma NariNariKiminYari temudan bahsediyorum. Amazondan vs değil. Gayet yorumlu görselli ürünlerden aldım
livanurvealpinannesi61 NariNariKiminYari arkadaşımda birçok şey almış çok iyi geldi dedi. Bizde aldık ama henüz gelmedi havaalanında diyor kaç güne gelir acaba ordan biliyor musunuz
NariNariKiminYari Kizarmisdondurma temudan da alışveriş yapıyordum 🙃 fotoğraflı yorumlarda neyin ne olduğu belli oluyor zaten aldığım hiçbir ürün kalitesiz değildi. Öyle olsa bile iade hakkınız var iade edebilirsiniz.
happysole smnbr şimdi şey diyecekler aman ben zaten kullanmıyordum kapatılsın 😂 ya da yok yok şey diyecekler herkes ucuz ucuz alıyordu oh oldu alamasınlar bak bu daha olası😂
sleepnessnami NariNariKiminYari hatta iade edince ürün iade etmeden para iadesi yapılıyor ürünü de ister saklayın isterseniz bağışlayın deniliyor
NariNariKiminYari livanurvealpinannesi61 gümrük süreci uzun sürebiliyor benim siparişlerim hemen hemen temunun tahmini siparişine göre gelmişti max 1 hafta sonraya uzamıştı
Beyzanrrrr smnbr bende şimdi gördüm instg.. Temu dan almıştm çok güzel gelmişti Bidaha alaym parayı ayarlım da diyordum Te allahım her halta bi el uzatırlar ya gerekli şeylerle bu kadar oyalanıp ilgilenseler ülke yoldan çıkmazdı netttttt