Merhabalar kızlar bebeğim 16 aylık. Gece Uykumuz 13. Ayda felan düzene girmeye başladı, ama 2 haftadır yine berbatlaştı azı dişleri çıkıyor sanırım ondan. Şöyle ki bebeğim hala 2 uyku yapıyor. Tek uykuya henüz düşemedik. Tek uyku uyuduğu zaman gece uyuyamıyor. 2 uyku oluncada uykusu geç saatlere kalıyor. Benim merak ettiğim şu bebeğim dün gece saat 1de zar zor uyudu, sabah 10da uyanır uykusunu alır diye düşündüm ama 8de uyandı, bu hep böyleydi yani bebeğim uyumak istiyor ama devam ettiremiyor uykuyu. Daha sadece bir kere 12 saat uyudu doğdu doğalı. Geri hep 7,8,9,10 saat anca uyuyor. 10 saat uyusa yine uykusunu alıyor ama genelde 9 saat bazen 8 saat uyuyor sonra sabah mızmız oluyor kahvaltı yapmıyor. Aslında uyumak istiyor sabah ama uyuyamıyoda aç olduğu için desem pek bişeyde yemiyor. Yani bazı bebekler mesela 12de yatsa sabah 10da uyanıyor benim kızım öyle değil 12de yatsa 8 buçuk 9da uyanır sonra mızlar hani normal mi acaba bu durum 🤦