Biz de 8 aya dort gun sonra girecegiz.Bugun verdigimi soyleyeyim. Lorlu yumurta yaptim sadece sarisiyla hazirladim.Tuzsuz peynir,haslanmis kayisi ici,yarim cay bardagi suyla karistirilmis pekmez.oglen de kefirin icine seftaliyi cam rendeden gecirip vericem.