iki_prens_annesi_ bizimde atletinin arkasini tam koyamiyor fark edemiyor oranin kaldigini onu da ogrenecek insallah 🙏 acikcasi bende ogretmenim 1. Sinif olmalarina ragmen cogu cocuk tam anlami ile yapamiyor ya atlet koymazlar ya pantolununu acamaz kapatamaz ben yapiyorum lavabodan gelince duzeltiyorum her gidislerinde sifonu cek elini gosterdigim gibi yika diyorum ozelikle velilerden istediğim esofman giydirin yaz kis kolaylikla giyip cikarabilecegi kiyafetler olsun kizlar etekle gelmesin diyorum sizde dikkat ederseniz kiyafet konusunda biraz da evde desteklerseniz kisa zamanda ogrenir