n-h-g-g bende daha önce böyle bir post açmıştım oğlumun elleri soyuluyordu hatta bundan daha fazlası ayak parmak uçları dahi cildiyeye getirdim ve şükür önemli bişey değildi vücudu değiştiğinden dolayı deri kendini yeniliyormus ozaman nemlendirici krem vermişti öyle bir dure sonra kendiliğinden geçti bence kremle alakası olduğunu düşünmüyorum çok fazla geçmiş olsun dizede 🥰