Sungerbob yazar aynen eczacıya sormuştum onu ben de bunun altı yok demişti hatta dedim en iyi balık yağı nedir 15 aylıktı o zaman 15 aylık kızım dedim. Ocean dedi ama bir tatlı kaşığı kadar verin dedi yemek kaşığı 4 yaş üzeri dedi. Öyle veriyoruz bizim 2. Şişemiz kaç ay oldu hatırlamıyorum artık ama 90 gün süresi var açıldıktan sonra 90 gün içinde de biter zaten her gün düzenli verirseniz baktınız kalıyor siz kullanın 😊