dilekegegurel Belinayozr bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum. Bebeğim bugün tam 2 aylık oldu, inanılmaz bir gaz problemi var. 3 tane gaz damlası değiştirdim, hiçbiri mucize denilecek kadar işe yaramadı malesef☹️
denizalismom Belinayozr 4. Ay itibariyle azaldı hafta da 1 kere falan gaz sorunu yaşıyoruz şuan 4 ay 26 günlük
Belinayozr dilekegegurel sorma ben sap simplex metsil ve bigoia kullanıyorum her gün düzenli rezene kimyon çayı anason çayı hepsini demleyip içiyorum ona da arada çay kaşığı ile veriyorum
merve4458 dilekegegurel 2. Ayda gaz pik yapmıştı bizde de şuan 4.5 aylık çok az kaldı arada sıkıştırıyor
baharaltuk denizalismom benim bebegimde 4 ay 13gunluk son 13gundur inanılmaz huysuz gazı çok var ne gece uyuyor nede gündüz
Cansuediz Belinayozr biogaia tek kullanınca işe yaramıyor mu? Ben gaz damlası dıye almıştım yanı ilk oğlumda onu kullandım çok faydasını görmüştüm. Sımdı yıne onu aldım ama tek onu kullanıyorum bu şekilde fayda etmıyor mu sizce?
ebebe Belinayozr bunu benim kızım da yapıyordu. Doktor enerji bosalmasi tarzı bı şey demişti normalmiş. Çok geçtiği için hatırlamıyorum şuan. Bizim 2 -2 buçuk aylikken geçmişti çok şükür gaz sorunumuz
sencokbiliyon Belinayozr 3. Ayda çok azaldı 4 te geçti gitti tamamen. Yani şöyle, şuan 5 aylık aşırı gazlı bir bebiş ama kendi kendine patır patır yapıyor hiç gaz sancısı çekmiyor. çok gülüyoruz hatta 😃çünkü bebişler büyüdükçe hem bağırsakları gelişiyor hem de hareketleniyorlar. Sağa sola döndükçe, ayaklarını havaya kaldırdıkça gaz çıkarıyor sürekli. 😊 bide ıkınmayı da öğreniyorlar. @dilekegegurel
ilenalemin sencokbiliyon ay gerçekten mi ya benimki de 2.5 aylık ama sanki hiç geçmixek hiç ıkınmadan yapamıcak gbi
bilgep48 Aya kadar sürüyor genelde. Özellikle ilk 2-3 aylarda çok yoğun oluyor. Bebeğiniz hareketlenmeye başlayınca bitiyor çoğunlukla. Tabiki bebekten bebeğe ve alerji durumuna göre değişebilir. İlk bebegimde sancılar çok uzun sürmüştü 6 aya kadar neredeyse ama o alerjik bebekti. İkincisi 4. Ay bitti gaz sorunu da bitti çok şükür.
eylulye benim de bebeğim 55 günlük gaz damlası hiç kullanmadım ama kimyon tohumu çayı içiyorum, her uykusundan önce karnına sıcak kiraz çekirdeği kesesi koyuyorum bir de gaz masajı yapıyorum ara ara. umarım bir an önce geçer
Tugce0142 Belinayozr 4. Aydan sonra azalmaya başlamıştı bizde sonrasında ara ara oluyordu ama genel olarak iyiydi
limonzeytinmom Belinayozr büyük kızım 4 ay gibi küçük kızım 3 ay gibi bitir gazları ama biz zaten hiç gaz sancısı cekmedik. İki bebeğimde meme + mama beslendim gazları ile ilgili sorunum olmadı