Selam annelerim oğluşum 6 . Ayı doldurdu biz doğduğundan beri sebamed kullanıyoruz hamileyken bilmeden bu şampuanları almışım sıcaklardan dolayı hergğn banyo yaptırıyorum ama her gün şampuan kullanmıyorum sizce aldıklarımı kullanayım mı yoksa? kendime mi kullanayım makyajımı çıkarırken falan 🤣 ya da aranızda kullanıp sorun yaşamayan var mı 🧴🧴🧴🧴