Umay-gmz 10 aylık olmak üzere yok kestirmiyor , tırnak makarı yeşildi söktüm eline verdim oynasın diye olmadı uyurken keseyim dedim anında anlıyor ağlıyor ne yapıcam çok uzadı tırnakları heryeri çiziyor kendi gözünün yanını bile çizmiş
elisa2705 Umay-gmz bizimkide öle eşim kucağında tutuyor bende oyun yaparak kesiyorum törpü var bizde öle daha rahat oluyor
prensveprenses_ Umay-gmz siz keserken bir başkası onun ilgisini çeksin güldürmeye çalışsın biz öyle yapıyoruz. Bu arada tırnak bahsi geçmişken kızımın tırnağında mantara benzer bişey oluşmuş mantar hakkında bilgisi olan var mı bulaşıcı bişey mi
Umay-gmz elisa2705 tansuulay prensveprenses_ Törpüsü de var onu da ağzına almak istiyor , tek başıma yapmaya çalışıyorum herşeyini banyosunu yaptırmaya alıştım şükür , yardım istiycem mecbur eşimden o zaman deneyelim
Umay-gmz prensveprenses_ tırnak kırığı gibi mi acaba onu ılıksuda bekletim nemlendirici masajla bile düzeltiliyor osman gönülalım videosunda izlemiştim ama mantarsa bilmiyorum illaki krem bişey kullanmak gerekir
prensveprenses_ Umay-gmz ben en iyisi bir doktora göstereyim teşekkürler inşallah siz de bir çaresini bulursunuz kesmek için